تقدیر و تشکر مدیرکل محترم امور فرهنگی و اجتماعی سازمان از سعید یاورپور مدیرعامل شرکت رفاه گستر جهت برگزاری اردوی زیارتی شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران

جناب آقای محسن تقیانی مدیرکل محترم امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در پیامی به دلیل برگزاری اردوی زیارتی و سیاحتی به مقصد مرقد مطهره و نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران از زحمات سعید یاورپور مدیرعامل و کارکنان شرکت در برپایی و برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

در بخشی از پیام آمده است:

اهتمام دین مبین اسلام به مسئله نحوه گذراندن اوقات فراغت چندان است که باری تعالی در قرآن به مفردات و اجزا وقت و زمان قسم یاد کرده و شارع مقدس نیز به مسئله تنظیم اوقات و استفاده بهینه از زمان توجه بسیاری نموده است. لذا برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی فضای مناسبی را برای تحقق آموزه های دینی، علمی و فرهنگی فراهم خواهد نمود. همچنین اردوهای فرهنگی در کیفیت بخشی فعالیت های تربیتی و تقویت بنیه فرهنگی بسیار تاثیرگذار و اثر بخش است. و فرصت مناسبی برای تجلی فضایل اخلاقی و رفتاری بوجود می آورد.

لذا به مصداق آیه شریفه « و من یشکر فانما یشکر لنفسه » و به رسم ادب بسی شایسته است از تلاش بی شائبه و زحمات صادقانه جنابعالی و همکاران محترمتان در برپایی و برگزاری اردوی زیارتی سیاحتی به مقصد مرقد مطهره و نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران مبذول داشتند، کمال تشکر و تقدیر را داشته باشم.

محسن تقیانی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *