افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید مدافع سلامت دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی شرکت رفاه گستر با حضور جناب آقای دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی، دکتر اسفندیاری معاون محترم فرهنگی اجتماعی و هیات همراه

امروز دوشنبه ۵ دیماه مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید مدافع سلامت دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی شرکت رفاه گستر با حضور جناب آقای دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی، جناب آقای دکتر اسفندیاری معاون محترم فرهنگی و اجتماعی و امور استانها سازمان تامین اجتماعی، جناب آقای روح الله سمیع مشاور محترم مدیر عامل و مدیرکل حوزه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه، جناب آقای سرهنگ پاسدار حاج وحید تیموری فرمانده محترم بسیج ادارات و کارکنان تهران بزرگ، جناب آقای سرهنگ پاسدار مهدی تیموری فرمانده محترم بسیج سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

درابتدای ورود مدیرعامل محترم به شرکت خیرمقدم توسط فرزند بزرگوارشهیددکترسیدمهدی بهشتی شیرازی اعلام وازحضورمدیرعامل محترم بسیجی سازمان آقای دکترمیرهاشم موسوی قدردانی بعمل آمد ودراین مراسم همسرمکرم شهیدوالامقام هم حضورداشتند. پایگاه مقاومت بسیج باحضورمدیرعامل محترم سازمان توسط فرزندمعظم شهیدافتتاح گردید.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد. سپس جناب آقای سعید یاور پور مدیرعامل محترم شرکت رفاه گستر ضمن خوش آمد گویی به همه میهمانان گرامی شرکت کننده در مراسم آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت دکتر بهشتی شیراری رفاه گستر بخصوص جناب آقای دکتر موسوی مدیرعامل محترم سازمان، دکتر اسفندیاری معاون محترم فرهنگی اجتماعی و امور استانها سازمان تامین اجتماعی، جناب آقای روح الله سمیع مشاور محترم مدیر عامل و مدیرکل حوزه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه، جناب آقای سرهنگ پاسدار حاج وحید تیموری فرمانده محترم بسیج ادارات و کارکنان تهران بزرگ، جناب آقای سرهنگ پاسدار مهدی تیموری فرمانده محترم بسیج سازمان تامین اجتماعی ، خانواده گرامی شهید والا مقام بهشتی شیرازی ، و از همه مدعویین و میهمانان گرامی تشکر و قدردانی کردند.

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن بازدید از شرکت رفاه‌گستر – از شرکت‌های مأموریتی این سازمان – و شرکت در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید مدافع سلامت دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی در این شرکت، ضمن تسلیت ایام عزای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: تفکر دینی و محبت اهل بیت، راه نجات و رستگاری است و فرهنگ محبت و ارادت به اهل بیت علیهم‌السلام، در میان مردم ما ریشه‌ای دیرینه دارد.

دکتر موسوی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت و تجلی از خانواده شهید مدافع سلامت دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی که پایگاه بسیج شرکت رفاه‌گستر به نام این شهید مزین شده است، گفت: همه ما باید قدردان گذشت و ایثار و فرهنگ بسیجی افرادی باشیم که در مقاطع مختلف برای پاسداشت هویت، دین و فرهنگ و مرزهای ما تلاش کرده و جان خود را هم در این راه فدا کردند.

وی افزود: قدردانی واقعی از شهدا، در واقع پیروی و عمل کردن به سیره این عزیزان در زمینه ایثار و ازخودگذشتگی است که در فرهنگ بسیج و بسجی تبلور یافته است و امیدوارم هر جا که هستیم با فرهنگ بسیجی بتوانیم وظیفه خود را به شکلی درست و کامل انجام دهیم.
دکتر موسوی افزود: این ایام، ایامی است که همه باید تضرع کنیم و دست نیاز دراز کنیم به سوی وجود نازنین حضرات معصومین به‌ویژه حضرت زهرا سلام‌الله علیها و با مدد گرفتن از ایشان که سبب خلقت زمین و زمان شد، از فرصتی که در این ایام به‌وجود می‌آید برای خدمت به مردم و اعتلای روحی خود استفاده کنیم. حدیث قدسی را همه شنیده‌ایم که “لَولا فَاطِمَهٌ لَما خَلَقتُکُمَا” یعنی از خلقت آدم تا بعثت پیامبر اکرم، همه ۱۲۴ هزار پیغمبر که آمدند تا برسیم به آقا رسول‌الله و بعد از آن وجود نازنین حضرات معصومین و آقا امیرالمومنین که اتمام نعمت و اکمال دین است، آخرش می‌رسد به این که همه اینها به برکت وجود حضرت زهرا (س) است و به این دلیل است که محبت اهل بیت زمین و زمان را دگرگون می‌کند. امروز ما مفتخر به این نگاه و مفتخر به این رحمت الهی و مفتخر به محبت مادر بزرگوار معصومین علیهم‌السلام هستیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، تفکر جهادی و بسیجی و انقلابی را منبعث از محبت اهل بیت دانست و گفت: نظام ما ممکن است با موانعی مواجه شود، اما مسیر قدرت و قوت تا رسیدن به دست امام زمان (عج) را طی خواهد کرد. بسیج، تفکری است که در گذشته در مواجهه با طاغوت پای کار اسلام آمد، در جنگ تحمیلی و فتنه‌ها پای کار آمد، در دفاع از مرزهای هویت انقلاب اسلامی پای کار آمد و در دفاع از حریم ولایت مردانه ایستاد و دیروز در مقابله با کرونا و تامین سلامت مردم و امروز در مرز دفاع از غیرت دینی می‌ایستد.
وی افزود: حضرت زهرا (س) نشان داد زن مسلمان چگونه از مرز عفاف و حجاب دفاع می‌کند. آنهایی که این محبت حضرت زهرا (س) را در دل بانوان ما نمی‌بینند و نمی‌دانند چه اثری گذاشته است، دچار اشتباهات محاسباتی شده و می‌شوند. باید ببینند امروز خواهران ما در دفاع از مرز غیرت دینی چه فداکاری و ایثاری از خود نشان می‌دهند. همه می‌دانند حضرت زهرا (س) وقتی به خطبه ایستاد، چه کرد؛ ایشان در همان حالت ناخوش فرمودند که پرده‌ای در برابر من قرار بدهید. ریشه تفکر بسیجی، تفکر دینی و محبت اهل بیت است و این است که ما را نجات می‌دهد و به رستگاری می‌رساند. هر جا مردم نیاز داشتند بسیج آنجا حضور داشته است و این نگاه است که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند. این تفکر در میان مردم ما ریشه‌دار شده است.
دکتر موسوی همچنین گفت: ما با فرهنگ و تفکر و بصیرت بسیجی باید گوش به‌فرمان باشیم و ببینیم فرمانده چه می‌گوید. خیلی از آنهایی که جا ماندند، اجتهاد کردند. باید ببینیم کجا رد پا هست خود را به رد پا برسانیم. امروز یکی از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری خدمت به مردم است. باید با درد مردم همراه باشیم. در شادی و غم و نیاز کنارشان باشیم و بسیج این را در مقاطع مختلف اثبات کرد. تفکر بسیجی یعنی در کنار مردم بودن و امروز ما این را در نظام اداری‌مان نیاز داریم. امروز جریان نفوذ آنجا به هدفش نمی‌رسد که ما در کنار مردم، حال مردم را خوب کنیم. در تامین‌اجتماعی ما با ۴۵ میلیون ایرانی سر و کار داریم و امیدوارم جزء عمل‌کنندگان باشیم و شرمنده این نگاه و این تفکر نشویم. تفکری که هندسه قدرت در جهان را تغییر داد.
وی همچنین از حسن انتخاب نامگذاری پایگاه بسیج شرکت رفاه گستر به اسم شهید بهشتی شیرازی تشکر کرد .و گفت:  ما به هر بهانه باید نام شهدا را زنده نگه داریم تا بدانیم این عزیزان شاهد و ناظر اعمال ما هستند.

در پایان مراسم لوح تقدیر به خادمان موکب شهدای تامین اجتماعی کربلای معلا شرکت رفاه گستر ارایه شد و جناب آقای محمد کشاورز حمیدی معاون محترم فرهنگی اجتماعی به سمت فرمانده این پایگاه منصوب شد.

پس ازاتمام مراسم نمازجماعت مغرب وعشادرمحل نمازخانه طبقه همکف به جماعت باحضورمدیرعامل محترم بسیجی سازمان دکترموسوی ومعاون محترم فرهنگی اجتماعی واموراستان های سازمان جناب آقای دکتراسفندیاری وسرهنگ پاسدارحاج وحیدتیموری فرمانده محترم بسیج ادارات وکارکنان تهران بزرگ وحاج مهدی تیموری فرمانده محترم حوزه بسیج سازمان وجمعی ازمیهمانان برگزارگردید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *