شیراز، نوروز امسال میزبان بخشی از بازنشستگان و کارکنان تامین‌ اجتماعی کشور است

شنبه سیزده اسفند ماه جناب آقای سعید یاور پور مدیرعامل محترم شرکت در راستای استقبال ازبهار و آماده سازی جهادی مراکز تابعه جهت پذیرائی ازمیهمانان عزیز نوروزی ازمجتمع رفاهی بهاران و گلخون شیراز بازید به عمل آوردند. در بازدید از مرکز رفاهی بهاران و گلخون شیراز محمدکشاورزحمیدی معاون امورفرهنگی ؛اجتماعی وتوسعه اموررفاهی و مدیر نظارت ارزشیابی ؛مدیرعامل شرکت راهمراهی کردند

مدیرعامل شرکت رفاه‌ گستر گفت: با آماده‌سازی فضای میهمانسرای شیراز بهاران و رستوران گلخون  در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بخشی از بازنشستگان و کارکنان این شرکت خواهد بود.

سعید یاور پور در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پس از دوران سخت کرونایی، خوشبختانه امسال تسهیلات ویژه‌ای برای سفر کارکنان شرکت رفاه‌گستر تامین اجتماعی در نقاط مختلف کشور از جمله شهر شیراز فراهم شده است.

وی با اعلام اینکه در نقاط مختلف کشور از جمله شهر‌ستان‌های شمالی، خراسان، اصفهان، جزایر کیش و قشم شرایط اسکان برای کارکنان و بازنشستگان این شرکت فراهم شده است، افزود:  در شهر زیبای شیراز  تعداد ۱۴اواحد میهمانسرای بهاران این شهرستان مشتمل بر ۸۴ تخت برای ایام‌ نوروز میهمانان، آماده‌سازی شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت رفاه گستر کشور، مدت زمان اسکان میهمانان در اماکن اقامتی تامین اجتماعی برای هر نفر سه روز خواهد بود و با توجه به شرایط خوب آب و هوایی شیراز پیش‌بینی می‌کنیم ضریب اشغال واحدهای اقامتی در ایام‌ نوروز ۱۰۰ درصد خواهد بود.

وی اظهارامیدواری کرد با رستوران گلخون واقع در همین شهر ، شرایط بهتری در ارائه خدمات به علاقمندان سفر به این شهر شیراز  فراهم شده. یاورپور تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای عدالت در ارائه واحدهای اقامتی، علاقمندان سفر تنها با ثبت‌ نام در سایت رفاه‌ گستر تامین اجتماعی می‌توانند نسبت به زمان سفر به نقاط مختلف کشور از جمله شیرازاقدام کنند

همچین مدیر عامل محترم زیارتی از قبور شهدا گلگون کفن  حادثه تروریستی شاه چراغ به عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *