طی حکمی از سوی آقای سعید یاور پور مدیرعامل محترم شرکت آقای مصطفی عاقل منش به عنوان سرپرست هتل فجر لاهیجان منصوب ومشغول به کار گردید.

با عنایت به درخواست انتقال آقای شهرام صفری به استان البرز و موافقت مدیرعامل محترم شرکت مدتی سرپرستی هتل فجر به آقای جوادپور منتقل گردید و فرایند انتخاب سرپرست جدید در دستور کار قرارگرفت که پس از بررسی های انجام شده آقای مصطفی عاقل منش به عنوان سرپرست انتخاب گردید .

مراسم تقدیر و تشکر از زحمات اقای شهرام صفری و اقای جوادپور سرپرست هتل لاهیجان با حضور اقای سعید یاور پور مدیرعامل محترم شرکت و آقای محمد امین کاوئیان معاون امور پشتیبانی شرکت در روز چهار شنبه بیست و پنجم آبانماه در محل هتل فجر لاهیجان انجام گردید.

در مراسم تودیع و معارفه اقای صفری و اقای عاقل منش که با حضور تعدادی از مسئولین استانی و محلی و همکاران واحد لاهیجان برگزار گردید مدیرعامل محترم شرکت طی سخنانی خواستار استفاده از تمام ظرفیت های موجود جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان و همکاران عزیز گردید . د رادامه خواستار سود دهی این واحد در طول فعالیت گردید و اظهار داشتند این واحد با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات موجود به سود دهی کامل برسد .

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایا از زحمات آقای شهرام صفری تقدیر و تشکر بعمل امده و از زحمات آقای جوادپور سرپرست نیز قدردانی گردید و در پایان حکم سرپرستی آقای عاقل منش نیز به وی ابلاغ گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *