پیام سعید یاورپور مدیرعامل محترم شرکت به مناسبت حماسه فتح خرمشهر

خرمشهر نه آن خاکی است که ارزش دنیوی دارد بلکه ایمانی است که آخرت را برای مسلمان ساخته و این سرزمین را جزو مجاهدین فی سبیل‌الله به حساب می‌آورد. (امام خمینی ره )

سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس آزادی خرمشهر، روزی که یادآور فتح فاتحان بلندترین و ناممکن ترین فرازهاست، روزی که فرشتگان بال سترگ و سپید خود را بر زمین گستردند، تا دل های بزرگمردان ایران زمین را به شاهراه ایمان خداوندی اتصال داده ، مژده فتح الهی را در دل به تماشا نشانند.

آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد نمادی از وحدت و همبستگی ملی بود. سوم خرداد تبلور غیرت ملی در برنتافتن اشغال خاک عزیزمان توسط دشمنان است. بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

 اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به مردم عزیز ایران اسلامی بخصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران و همکاران گرامی را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سعید یاور پور

مدیر عامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *